Poniżej w tabeli przedstawione są kryteria oceny całego przedsięwzięcia. Pamiętajcie także, że istotna będzie Wasza samoocena i opowieść o tym: jak przebiegała współpraca, jak podzieliście zadania, jak oceniacie własne zaangażowanie i kolegów z zespołu, czego się nauczyliście, jakie zdobyliście umiejętności. Ważne także, co zrobilibyście inaczej i do czego może przydać się Wam w przyszłości doświadczenie tworzenia filmu.
Kryteria oceny Waszej pracy:
Kryteria oceny Waszej pracy:
Poziom
osiągnięć
|
EKSPERT
|
ZAAWANSOWANY
|
ROZWIJAJĄCY
SIĘ
|
POCZĄTKUJĄCY
|
LICZBA
PUNTKTÓW
|
10 -8
celujący |
7-6
bardzo dobry |
5-4
dobry |
3-1 dostateczny |
Wartość informacyjna filmu
(0-3)
|
Nie tylko
znają miejsce /osobę, ale też niejako odkryli dla świata. Prezentują nowe
spojrzenie.
Zaprezentowali
dużo informacji. Mają wiedzę z pierwszej ręki. Nie do ”zagięcia”.
Podali
swoje źródła informacji i udostępniają film na wolnych licencjach.
|
Dobrze
znają przedstawione miejsce lub postać Nie ma błędnych informacji.
Podali
źródła informacji, czyli uszanowali prawa autorskie. Film może być
udostępniany na licencjach CC.
|
Znają
miejsce lub osobę, ale wiedza jest encyklopedyczna. Uszanowali prawa autorskie
i film udostępniają na licencjach CC.
|
Przygotowali
niezbędne informacje o zabytku lub postaci.
Film
respektuje prawa autorskie i może być udostępniany.
|
Związki z miastem
(0-3)
|
Film ma wartość edukacyjną – wnosi informacje
dotyczące historii miasta, jego mieszkańców, kultury.
|
Związek z Warszawą jest wyraźny, ale autorzy nie
przywiązują do tego wagi.
|
Warszawskość nie jest ważna. Wynika z prezentacji
miejsca / osoby ze stolicy.
|
Autorzy skupili się literalnie na zadaniu – nie na
Warszawie.
|
Wrażenia
odbiorców
(0-2)
|
Obrazy
sprawnie zmontowane i udźwiękowione. Jest fabuła.
|
Obrazy
układają się w spójną opowieść.
|
Obrazy są logicznie uporządkowane.
|
Przygotowane
obrazy zostały zmontowane.
|
Umiejętność współpracy w grupie
(0-2)
|
Każdy coś wniósł
do pracy zespołu. Rozdzielono zadania. Udało się pokonywać trudności.
|
Każdy coś
wniósł do pracy zespołu. Rozdzielono zadania. Największa praca
i mobilizacja wystąpiła przed zakończeniem.
|
Zaplanowano
pracę. Nie wszyscy dostali zadania na miarę możliwości lub oczekiwań.
Mobilizować musiał nauczyciel.
|
Zaplanowano
pracę. Grupa sporadycznie pracowała zespołowo.
|